Către toți deținătorii cardurilor de plată UNIBANK

Data: 
22 Iulie, 2015 - 15:15

 

BC UNIBANK SA anunță că stoparea tranzacţiilor prin cardurile băncii este cauzată de deficiențele tehnice apărute în cadrul companiei de procesare Moldmediacard.

Între timp fiecare deținător de card UNIBANK poate retrage bani din contul său de card în reprezentanța băncii unde      i-a fost eliberat cardul sau în sediul central al băncii aflat pe adresa str. Bănulescu Bodoni 45.

De asemenea se întreprind toate măsurile de urgență pentru a restabili funcționarea sistemului cît de curînd posibil.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și Vă mulțumim pentru înțelegere.

UNIBANK Vă va informa imediat ce compania „Moldmediacard” SRL va înlătura defecțiunea.

Orice alte informații le puteți primi la linia fierbinte 0-8000-10-10 (apel gratuit pe teritoriul Republicii Moldova) activă de luni pînă vineri, în intervalul de timp 8:30 - 17:30 și linia Serviciului Suport Carduri Bancare- 022 222570 (tarif normal) activă 24 din 24 de ore.